8 Temmuz 2012 Pazar

EVANJELİZM-HOLYWOOD VE KABALANIN 13. HAVARİSİ-RAMAZAN KURTOĞLU

EVANJELİZM-HOLYWOOD VE KABALANIN 13. HAVARİSİ-RAMAZAN KURTOĞLU






Kitap ilk 2006 yılında baskıya girmiş. fakat yazarın skytürk 360'da yayımlanan gürkan HACIR ile 'şimdiki zaman' programına katıldıktan sonra ilgi üzerine genişletilmiş 3. baskısı yapılmış. kitap hristanlığa,protestanlığa,evanjelizme ve illuminati'ye  farklı bakış açısı getiriyor. ramazan kaan kurtoğlu çok birikimli birisi.

KİTABIN İÇİNDEKİLER:
1. evanjelizm ve armegedoon savaşı
2.hoolywood ve amerikan edebiyatında evanjelizm
3. şii islamda mehdi ve kıyamet
4. yeni dünya düzeni ve bop
5.abd'de amerikan yahudileri ve abd
6 ezoterik örgütler ve kemikçiler
7- türkiye ve yaklaşan kaos
8 evanjelistler -nuhun gemisi-türkiye ve ermeniler
9sonuç: türkiyenin milli güvenliği

KİTAPTAN BÖLÜMLER;
*Bana öyle geliyorki iki nesil sonra insanlara esareti sevmelerini sağlayan bir sistem geliştirilmiş olacak. böylece toplum acı duymayan toplma kampına dönüştürülecek ve insanlar esaretlerinden acı duymayacaklar. çünkü propaganda ve ilaç kullanarak beyin yıkama sonucu insanlar bütün arzularından arındırılmış hale gelecekler-aldous huxley-1959
* alman iktisatçı werner sombart'a göre abd'yi kuranların büyük çoğunluğu dönme yahudilerdir.
*evanjelistler için kendilerinin cennete gitmesi için kaosun çıkması ve mesih hz. isanın gelmesi gerekir.

KİTABIN OLUMLU YÖNLERİ:
Yazarın dili akıcı. okurken sıkılmıyorsunuz. hristiyanlığa ve illuminatiye farklı bakış açısı getiriyor. dinler tarihi hakkında bir başvuru kitabı olacak bir kitap.

KİTABIN OLUMSUZ YÖNLERİ:
İlk 30-40 sayfa biraz sıkıcı. ama bu yanıltmasın . ayrıca yazar aynı bilgileri çeşitli yerlerde çok tekrara düşüyor. bu eksi bir yön
yazarın gürkan hacırla şimdiki zamanda yaptığı programdan bir kesit:
programın tamamımını izlemek için:
http://www.youtube.com/watch?v=Y1Irxh3D164


YayıneviSinemis Yayınları
Ana KategoriSiyaset - Politika
Alt KategoriSiyaset - Diğer
Sayfa Sayısı552 Sayfa

kitabın özeti:


Ramazan Kurtoğlu
SİNEMİS YAYINLARI


Tek cümleyle; vatan, Türklük ve İslâm “Yeni Dünya Düzeni”nin tam on ikisindeki hedeftir.

Şahsımın eğitim, mesleki ve akademik formasyonu, ekonomi, finansman, davranış bilimleri ve “global operation management” olmasına rağmen, yurtdışında karşılaştığım ve uzun uzun tartışma imkânı bulduğum Evanjelist üniversite öğretim üyeleri ve üniversite mensupları benim bu sahada ve dinler tarihi hususunda bilgi sahibi olmamı âdeta teşvik ederken, öte yandan vatanım, milletim ve dinim adına da endişeye sevk etti.

Yaklaşık bir yıllık emeğin sonunda ortaya çıkan bu çalışmayı:
Ben solcuyum, ben sağcıyım, ben Türkçüyüm, ben İslâmcıyım diyen, bir vakit, beş vakit, hiç vakit namaz kılan, dedelerinin kim olduğu ve nereden geldiğine kafayı takmayan, bu vatan benim, ben Türk'üm diyenler için yaptım.
İslam dünyasında iktidarı elinde bulunduran azınlık gruplar sefahat içinde iken halkın kahır ekseriyeti yoksulluk ve çaresizlik içindedir. Dünyada en fakir 35 ülkenin tamamı Müslüman ülkelerdir. İslam dünyası tarihte ilk kez Judeo–Hristiyan Batı karşısında bu derece zayıftır. Gerek binlerce yıllık tarihi, gerek imparatorluk geleneği, gerekse Eşari ve Selefi anlayışın dışındaki, Toynbee'nin ifadesiyle Semerkant–Buhara–İstanbul eksenindeki Maturidi Türk–İslam itikadi zihniyeti, Türkiye'yi 1.5 milyarlık İslam dünyasında Batı için en tehlikeli rakip haline getiriyor. Zira İslam'ı Yahudilik ve Hristiyanlıktan ayıran en önemli fark “akıl”dır. Yani Yahudilik ve Hıristiyanlık sadece “iman” üzerine otururken, İslam “iman ve akıl” üzerine oturur. Diğer bir husus İslam ülkeleri içinde kadına en fazla değer veren millet, Hz. Peygamberin “Cennet anaların ayakları altındadır” hadisine uygun olarak Türk milletidir. 2011 sonunda öğretmenlerimizin % 52'si, öğretim üyelerinin % 19'u, doktorların % 24'ü kadınlarımızdan oluşmaktadır. Yine Toynbee'nin ifadesiyle “Kuzey Müslümanlığı, Batı medeniyeti için hem alternatif hem de tehdittir.” Bu tanıma Türkiye girmektedir.

kitabı almak için:
http://www.maxkitap.com/kitap-hollywood-ve-kabalanin-13-havarisi-evanjelizm-ramazan-kurtoglu-sinemis-yayinlari.html
eğer bloğumuzu beğeniyorsanız üye olabilirsiniz. facebook sayfamızı beğenmek için :
https://www.facebook.com/halitsariblogspotcom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder